Heb je vragen over Flespakket? Bel ons gerust: 023 30 31 818  

Al klant?  Log in



Nieuw: persoonlijk caseoverzicht!

 

Met jouw persoonlijke caseoverzicht houd je zicht op alle lopende (en afgeronde) cases van jouw zendingen. Hiermee ben jij altijd up-to-date en weet je precies waar je aan toe bent. Waar je jouw caseoverzicht kan vinden en wat de informatie precies betekent, vertellen we je in deze blog.

 

  • Ingediend: datum waarop de case is ingediend.

  • Bijgewerkt op: de datum van de laatste update van de case.

  • Status: geeft de status aan van de case. Dit kan zijn nieuw, in behandeling, in afwachting klant of gesloten.

  • Casenummer: bijbehorend casenummer.

  • Beschrijving: een korte omschrijving van de case.

  • Barcode: de barcode van de betreffende zending.

  • Toelichting: hier wordt een indicatie genoemd van de verwachte reactietermijn.

Binnenkort meer..

Dit is een eerste fase van een inzicht in de status van jouw lopende cases. We blijven de service uitbreiden en verwachten je binnenkort ook inzicht te kunnen geven in jouw specifieke casehistorie, vorderingen en meer gedetailleerde informatie.

{"text":{"available_text":"nu open","not_available_text":"nu dicht"},"days":[{"from":"","till":""},{"from":"09:00","till":"17:30"},{"from":"09:00","till":"17:30"},{"from":"09:00","till":"17:30"},{"from":"09:00","till":"17:30"},{"from":"09:00","till":"17:30"},{"from":"","till":""}]}